Tilkjørt AS

Org nr 997 892 933
Lahelleveien 3, 3140 Nøtterøy

Nyheter

Søk på "Tilkjørt AS" Estimert antall treff: 8

Alle linker er til eksterne kilder

Mange eldre spiser i ensomhet. Nå ønsker de på Os "Vælkommen til bords"

Arbeidets Rett - Forside 13.09.2020 12:26:12 Related
Med tiltaket "Vælkømmen til bords" ønsker helse- og omsorgstjenesten i Os at eldre kan samles og spise middag sammen.

Ordfører snur: – Jeg har fått skikkelig pepper for dette

NRK - Forside 17.04.2020 12:24:55 Related
Etter at Risørordføreren foreslo å komme med egne råd til hyttegjester om hvordan de skal opptre, har han fått sterke reaksjoner fra det lokale næringslivet.

Fire vikarer hos Trondheim kommune har testet positivt på korona

Adressa - Nyheter 09.04.2020 12:21:46 Related
I en pressemelding skriver Trondheim kommune at de har fire vikarer fra ett vikarbyrå som har testet positivt på covid-19

Høie: Kommuner må ha kvalitetsrutiner for smittevernutstyr

Dagsavisen - Homepage 03.04.2020 06:32:26 Related
Helse- og omsorgsminister Bent Høie (H) ber kommuner og sykehus som selv kjøper inn smittevernutstyr, bruke faste leverandører.

Sykehuset snudde: – Jeg reagerer med vantro!

NRK - Forside 27.03.2020 07:13:13 Related
HAMAR (NRK): Først etter at saken hadde blitt omtalt i media fikk Gudbrand Skraastad (71) svar på Korona-testen han hadde tatt. Den viste seg å være positiv.

Isolerte og sjuke – får ikke vite om de er smittet

NRK - Forside 25.03.2020 09:02:20 Related
71 år gamle Gudbrand Skraastad og kameraten på 76 ble svært sjuke etter ferie i Østerrike, og sitter i sjølpålagt karantene. Skraastad har blitt testet, men får ikke prøven sin analysert.

Dere må gjerne heie på oss!

Adressa - Forsiden 17.03.2020 11:54:29 Related
Hvor surrealistisk kan det ikke bli? Vi har fått en situasjon som vi ikke aner hvordan utvikler seg. Vi planlegger ut fra «worst case», og blir urolig for hvordan skal vi klare takle det. Siste uke ha...

1000 i karantene, 19 smitta i Sel: – Alvorlig situasjon

NRK - Forside 12.03.2020 03:57:33 Related
Hver sjette innbygger er i karantene i Sel kommune, som er av de hardest rammede kommunene her i landet.

Vil du vite mer om hva Proff® kan tilby din bedrift?

Ønsker du å bli Proff-kunde nå, eller vil du høre mer om hva vi kan gjøre for din bedrift? Vi kontakter deg for en uforpliktende prat.

Takk for din henvendelse. Vi vil ta kontakt med deg så snart som mulig.


Slik behandler vi dine personopplysninger fra dette skjemaet